Friday, January 15, 2010

ဖုန္းမလာေတာ့ဘူး

မနက္တိုင္း ၆နာရီဆိုရင္ ႏိုးစက္မမီဘူး ဖုန္းလာတယ္…..
ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းကိုင္ေတာ့ “မထေသးဘူးလား ေက်ာင္းေနာက္က်မယ္”
ကၽြန္ေတာ္ဆီဖုန္းဆက္တဲ့ေကာင္မေလးကကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူပါ…
သူနဲ႔ ရည္းစားျဖစ္တာ ၇လေလာက္ေတာ့႐ွိေတာ့မယ္။
သူ႔နံမည္က ျဖဴတဲ့။
ျဖဴ ကၽြန္ေတာ့္ကို အၿမဲတမ္းအိပ္ယာႏိုးရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒါကို ၾကည္ႏူးမိပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္အၿမဲတမ္း နာရီ၀က္ေလာက္ထက္အိပ္မယ္ဆိုၿပီး ေျပာေလ့႐ွိတယ္။
သူက စိတ္ဆိုးတက္တယ္….
ကၽြန္ေတာ္ တခါတေလမွာ သူ႔ကိုအေရးမလုပ္ခ်င္ဘူး သူ႔ရဲ့စိတ္ကို အလိုမက်ျဖစ္တတ္တယ္။
ဒါေပမဲ့ စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့လဲ ျဖဴသာမေခၚရင္ ေက်ာင္းေနာက္က်ေနမွာ…. ေက်ာင္းေတာင္ ထြက္ရမလားမသိဘူး…..
ဒါနဲ႔ အဲဒီညေနမွာ ကၽြန္ေတာ္ ျဖဴဆီဖုန္းဆက္တယ္…
ျဖဴ စိ္တ္ဆိုးေနတယ္….
သူ ကၽြန္ေတာ္ကို မႏိုးေတာ့ဘူးလို႔ပဲေျပာတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ေျပာရင္းေျပာရင္း သူက မနက္ဖန္ေက်ာင္းမသြားဘူး မိဘေတြနဲ႔အတူ ခရီးထြက္စရာ႐ွိလို႔ ခြင့္တိုင္ေပးဖို႔ေျပာတယ္….
ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျဖဴကို တကယ္မႏိုးေတာ့ဘူးလားလို႔ ေမးတယ္။
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို တခါပဲ ႏိုးမယ္လို႔ေျပာတယ္…..
သူ႔ကို ဂ႐ုစိုက္ဖို႔ေျပာရင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖုန္းခ်လိုက္ၾကတယ္။
ဖုန္းျမည္လာတယ္……………………..
နာရီၾကည့္ေတာ့ ၃နာရီ…
ဘာအသံမွမၾကားရဘူး…….
ကၽြန္ေတာ္ဆက္အိပ္တယ္…
၆နာရီ
ဖုန္းထပ္ျမည္တယ္….
ျဖဴ “ထေတာ့၊ ေက်ာင္းေနာက္က်ေနမယ္၊ ၆နာရီ႐ွိၿပီ…”
ျဖဴအားမ႐ွိတဲ့အသံကို ကၽြန္ေတာ္ မေမးခဲ့ပဲ ပင္ပန္းတယ္လို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ခဲ့တယ္…..
ျဖဴက “မအိပ္ေတာ့နဲ႔ေနာ္…… ငါမေခၚေတာ့ဘူး….. ဂ႐ုစိုက္သြား”
ကၽြန္ေတာ္ မနက္ျဖန္လဲ ႏိုးဖို႔ေျပာေတာ့
ျဖဴက ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ လို႔ေျဖတယ္….. ကၽြန္ေတာ္ သတိမထားမိဘူး။
ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းခ်ေတာ့မဲ့အခ်ိန္မွာ ျဖဴက sorry လို႔ေျပာတယ္…
ကၽြန္ေတာ္ေနာက္က်ေတာ့မွာျဖစ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္စရာ႐ွိတာကို လုပ္ခဲ့တယ္….
ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ ခြင့္သြားတိုင္ေတာ့
ဆရာမက ခြင့္တိုင္ဖို႔မလိုေတာ့ဘူးလို႔ေျပာတယ္…
ဘာလို႔လဲ
ကၽြန္ေတာ္တမ်ိဳးျဖစ္သြားတယ္…..
ဆရာမက ညကခရီးသြားေနတုန္း ကုန္ကားနဲ႔ တိုက္မိလို႔ ျဖဴမ႐ွိေတာ့ဘူးလို႔ေျပာတယ္….
ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုလက္ခံရမလဲ ဒီမနက္ကပဲ ဖုန္းဆက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏိုုးေသးတယ္…
ဒီလိုနဲ႔ ေဆး႐ံုေရာက္ေတာ့ ျဖဴကိုေတြ႔တယ္…
ကၽြန္ေတာ္ ျဖဴနံေဘးနားသြားၿပီး ေက်ာင္းသြားဖို႔ ႏိုးတယ္…
ျဖဴဖုန္းေလးကိုကိုင္ထားတုန္းပဲ ….
ကၽြန္ေတာ္ ယူက်ံဳးမရျဖစ္ခဲ့ရတယ္…..
အဲဒီညမွာ ကၽြန္ေတာ္ ငိုဖို႔အားေတာင္မ႐ွိေတာ့ပါဘူး…..
ေနာက္ရက္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏိုးစက္ႏိုးခဲ့တယ္….
ျဖဴ ဘာလို႔ မႏိုးတာလဲလို႔ စဥ္းစားမိတယ္….
ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္က်ခဲ့ပါတယ္…. ျဖဴမ႐ွိေတာ့ဘူး….

မင္းကို တကယ္ခ်စ္တဲ့သူက ခ်စ္တယ္လို႔ တဖြဖြေျပာေနမွာမဟုတ္ပါဘူး
မင္းအတြက္ရည္႐ြယ္ၿပီး ေပးဆပ္ေနတာပါ။
မင္းေဘးနားမွာ ဒီလိုတေယာက္ေရာက္ေနရင္ လက္မလြတ္ေစနဲ႔….
အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကေတာ့ ေသတာ႐ွင္တာနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး….ေျပာခ်င္တာက …
ငါမင္းအေ႐ွ႕မွာရပ္ေနခဲ့တယ္ ငါ႐ွိေနခဲ့တယ္…
ဒါေပမဲ့ မင္းမသိဘူး…
မင္းကို လြမ္းတယ္ သတိရတယ္ဆိုတာကို ဖုန္းကြယ္ၿပီး ဟန္ေဆာင္ေနရတာက ရင္ေမာတယ္……..
ေရးသားသူ- novemberpearl-ႏို၀င္ဘာပုလဲ

No comments:

Post a Comment