Thursday, March 18, 2010

ဒါဟာကၽြန္မရဲ့နားမလည္ႏိုင္တဲ့အခ်စ္

ဒါဟာကၽြန္မရဲ့နားမလည္ႏိုင္တဲ့အခ်စ္

မထင္မွတ္တဲ့ေတြ႕ဆံုျခင္းကေန ရင္းႏွီးခဲ့တဲ့သူ႔ကို လြမ္းမိတယ္…. ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မအတြက္ တြဲလက္ကမ္းလာဖို႔ပဲ လိုေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ ဘာေတြကို ေမွ်ာ္မွန္းေနမွန္းကၽြန္မမသိခဲ့ဘူး ။ ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ ေ၀းသြားခဲ့တယ္။

တမူထူးျခားစြာအသဲကြဲလိုက္ရပါၿပီ
သိပ္ခ်စ္မိသြားပါၿပီ ဒီလိုနဲ႔ သူ ကၽြန္မကို သူနာက်င္မႈေတြ မျပတ္ေပးတယ္။ ခံႏိုင္ရည္ေတြ ႐ွိလာတယ္ .. ကၽြန္မ ေနာင္တမရခ်င္လို႔ ႐ူးခ်င္႐ူးသြားပါေစဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ ခ်စ္ေနခဲ့တယ္။ ဇူလိုင္မိုးမွာ ႐ူးမတက္ခံစားခဲ့ရတယ္။

ေမာၿပီဆိုမွ နားခိုဖို႔ ပခံုးေလးကိုသတိရတယ္
မွားၿပီဆိုမွ ေနာင္တရဖို႔ သတိရတယ္
ဒုကၡေရာက္ၿပီဆိုမွ ေရာင့္ရဲဖို႔သတိရတယ္
နာက်င္ၿပီဆိုမွ ခံႏိုင္ရည္စြမ္းေတြ႐ွိလာတယ္
မူးၿပီဆိုမွ ေမ့မရႏိုင္မွန္းသိလာတယ္
ၿပံဳးၿပီ လွပမႈေတြသာယာမႈေတြကို ခံစားတတ္လာတယ္
ခ်စ္ၿပီ ဒါဆိုရင္ေတာ့ မဆံုး႐ႈံးေစနဲ႔ေပါ့။

ဟုတ္ပါတယ္ ခ်စ္မိသြားတဲ့အတြက္ မဆံုး႐ႈံးခ်င္ဘူး။ ေနာင္တလဲ မရခ်င္ေတာ့ဘူးေလ။ သူကၽြန္မလက္ကိုတြဲထားတဲ့ေႏြးေထြးမႈက ကၽြန္မကို အတိုင္းထက္လြန္တဲ့ အင္အားေတြကို ကၽြန္မရ႐ွိေနတယ္။

ကၽြန္မ တကိုယ္ေကာင္းဆန္လြန္းပါတယ္
ဘာမဆို ကိုယ့္အတြက္စဥ္းစားတဲ့ငါ
ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္လိုက္ရမွ ဆိုတဲ့ငါ
ခုေတာ့
ဘာေတြျဖစ္ကုန္တာလဲ
အားလံုး သူ႔အတြက္ျဖစ္ကုန္တယ္…………….

ကၽြန္မ ကေလးဆန္လြန္းပါတယ္
ရည္းစားတစ္ေထာင္ေလာက္ ထားဖူးထားသလား ထင္ရေအာင္ ကၽြန္မကိုယ့္ကို ရင့္က်တ္ေအာင္ ေနခဲ့တယ္။
ကၽြန္မ ဟန္ေဆာင္ မေကာင္းသူပါ
သူ ကၽြန္မကို ေတာ္တယ္ လို႔ေျပာခဲ့တယ္။ မေတာ္ပါဘူး။ ကၽြန္မ သူ နဲ႔ ေတြ႕တဲ့ ခဏတာအတြင္းအတြက္ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ယူၿပီးျပင္ဆင္ထားတယ္။ ကၽြန္မ ပံုစံေတြ ေျပာင္းေနတာကို သူ သတိမထားမိခဲ့ဘူး။ကၽြန္မကို သတိမထားမိတာလား ကၽြန္မကပဲ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းလြန္းေနတာလား။

နားလည္ေပးလြန္းလို႔
ကၽြန္မရဲ့နားလည္ေပးခ်က္ကေတာ့ ကမာၻတ၀န္းကို ဖြင့္ေျပာခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ စံခ်ိန္တင္မွာမလြဲပါဘူး။ ဒီစံခ်ိန္ကို မမီႏိုင္ဘူး ဆိုတာ ကၽြန္မရဲရဲ၀ံ့၀့ံေျပာရဲပါတယ္။

ေကာင္းေသာလမ္းခြဲျခင္း
မင္းကိုငါမုန္းတယ္ ဆိုၿပီး ပါးကို ဘယ္ျပန္ညာျပန္ ခ်ၿပီး ေက်ာခိုင္းၿပီး ထြက္သြားတာထက္ ကၽြန္မ ခ်ိဳၿမိန္တဲ့ အနမ္းကို ေပြ႔ပိုက္ၿပီး ထြက္သြားခ်င္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုရင္ အမုန္းေတြသယ္ၿပီး ထြက္ခြါသြားခဲ့ရင္ ကၽြန္မအရမ္းပင္ပန္းေနရမယ္။

ကဗ်ာဆန္တဲ့ႏွလံုးသားပိုင္႐ွင္ပါ
၀ကၤ၀ုတၳိအလကၤာေတြနဲ႔ ကဗ်ာေတြကို မစပ္တတ္ပါဘူး
႐ိုး႐ွင္းတဲ့ စာသားေလးေတြနဲ႔ပဲ မင္းကို သိေအာင္ ေျပာျပခ်င္တယ္
လက္ေတြ႕ဆန္ရမယ္ဆိုတာ ငါသိခဲ့ပါတယ္
ကဗ်ာေတြမွမ႐ွိရင္ ငါတို႔ဟာ လူသားမဆန္ေတာ့ပါဘူး
ရက္စက္တတ္တဲ့ လူသားအလားမေျမာက္ေစခ်င္ဘူး
ကဗ်ာေလးေတြ စာေလးေတြကို ႏွစ္သက္ၿပီး
ငါ့အနားမွာ မခြဲတမ္းပဲ ႐ွိေစခ်င္တယ္

လံုး၀မေျပာင္းလဲႏုိင္ပါဘူး
သူ႔ကိုခ်စ္တဲ့ စိတ္ ….. လံုး၀မေျပာင္းလဲပါဘူး။ လူသာထြက္ခြါပါရေစ သူ႔ႏွလံုးသားမွာ ကၽြန္မ ကၽြန္မႏွလံုးသားမွာ သူ ျဖစ္ေနပါေစ….
အဂၤလိပ္လိုေျပာရရင္ in the north-west corner of my heart တဲ့ အနက္႐ႈိင္းဆံုး တန္ဖိုးထား ျမတ္ႏိုးဆံုးကို ဆိုလိုတာပါ။
လူ႔သက္တမ္းသာ အကန္႔အသတ္မ႐ွိခဲ့ရင္ ကၽြန္မလို အခ်စ္မ်ိဳးကို ႐ွာၾကည့္ဖို႔ ကၽြန္မ သူ႔ကို အခ်ိန္ေတြေပးလိုက္ခ်င္ပါတယ္…
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ့အခ်စ္ဇာတ္လမ္းဟာ ႐ိုမီယို ဂ်ဴလီယက္၊ ခြန္ဆန္ေလာ နန္းဦးျပင္နဲ႔ ႐ွင္ေမြးလြန္း မင္းနႏၵာ တို႔ မမီႏိုင္တဲ့ အခ်စ္လိုျဖစ္ေနတာ ဘယ္သူသိႏိုင္မွာလဲ။

ေရးသားသူ- ႏို၀င္ဘာပုလဲ novemberpearl


ႏို၀င္ဘာပုလဲစာေတြကို ဖတ္ႏိုင္သလို ကူးယူသြားႏိုင္ပါတယ္
ျပန္လည္ေ၀မွ်မယ္ဆိုရင္လဲ ပုလဲ၀မ္းသာမဆံုးပါ
ဒါေပမဲ့ ေတာင္းဆိုမႈေလးတစ္ခုေတာ့႐ွိတယ္ စာရဲ့တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာမွာ `novemberpearl´ ဆိုတာေလးကိုထည့္ေပးဖို႔ ႏူးညႊတ္စြာေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္...........

No comments:

Post a Comment